תפריט

לקבלת הצעה

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

תוכנה לתמחיר משימות

שלטו בעלויות העבודה. שמרו על יעדי רווחיות.

תוכנה לניהול תמחיר משימות Synerion Labor Costing מאפשרת לכם לעקוב אחר ניצול שעות העבודה ועלותן לפי משימה/פרויקט – ברמת הארגון, מחלקה או עובד – ולשמור על יעדיי רווחיות.

תמחיר משימות

Synerion Labor Costing היא תוכנה לתמחיר משימות – ניהול משימות ועלותן – שאוספת, מנתחת ומחשבת שעות עבודה על פי משימות/פרויקטים לצורך תמחור והעברה למערכת השכר.  
המערכת פועלת מול דיווחי נוכחות ומאפשרת השוואה בין תכנון לביצוע. 

תוכנה לתמחיר משימות – הקצאת משימות, תמחיר, דיווח ומעקב

  • מעקב אחר עלות פרויקט/משימה בזמן אמת – ברמת עובד/מחלקה/חברה – מאפשר שמירה על מסגרת תקציב
  • זיהוי אוטומטי של סטייה מהתכנון ומשלוח התראות באמצעות דואר אלקטרוני למנהלים ולעובדים
  • אפשרות חסימה של משימה שחורגת מהזמן שהוקצה לביצועה
  • לוח בקרה מרכזי (Dashboard) להצפת נושאים שדורשים טיפול ונקיטת פעולה מתקנת בזמן
  • דוחות ניהוליים מספקים מגוון יכולות לניתוח נתוני משימות/פרויקטים, כולל התייחסות להסכמי העבודה, זמני העבודה המושקעים, הפסקות, שעות נוספות, שעות לא מדווחות, חריגות ועוד.
    
עם תוכנה לתמחיר משימות Synerion Labor Costing באפשרותך לשמור על היעדים העסקיים גם בסביבה עסקית דינאמית.

תוכנה לתמחיר משימות – כלי ניהולי חכם לשליטה בעלויות העבודה

  • תיעוד וחיוב לקוח על פי השעות שהושקעו במשימה
  • חיובי עלות עבור מספר משימות במקביל והעמסה יחסית של השעות
  • חישוב על פי תעריף עלות ותעריף חיוב
  • תצוגה ויכולת גישה אל נתונים עדכניים, כולל מחושבים, ללא צורך בהרצת תוכניות חישוב נוספות
  • איתור שעות שלא לחיוב (non-billable) וצמצומן לשיפור תפוקת הארגון
  • כלי השירות העצמי עם ממשק חדשני ואינטואיטיבי, מאפשרים למנהלים ולעובדים דיווח וגישה אל נתונים בהתאם לרמות הרשאה
  • מערכת Synerion Labor Costing מורשית לדיווח שעות לרשות לחדשנות – המדען הראשי, בכל הקטגוריות: שימוש בשעוני נוכחות, אישור שימוש בפורטל, אישור שימוש באפליקציה, כולל דוחות חתומים דיגיטאלית.

פתרונות התוכנה המתקדמים של סינריון בשירות חברות מובילות

פתרונות לניהול מערך העובדים (WFM) כמנוף לשינוי ארגוני
שינוי של פתרון לניהול מערך העובדים – היעדרות, סידור עבודה ועוד – הוא הזדמנות לשינוי ארגוני, שעלול גם לעורר חששות בקרב העובדים. צריך להתרגל לטכנולוגיה חדשה, אבל יותר מכל, יש חשש משינוי סדרי העבודה – אז איך מתמודדים עם כל אלו וממנפים את השינוי לטובת כולם?
איך להימנע מהטעויות הנפוצות בניהול מערך העובדים?
הניהול היומיומי מחייב להתמודד גם עם משימות כגון ניהול הזמן והנוכחות, סידור עבודה, התאמה לדיני עבודה, תשלום שכר, תפוקות העובדים וכדומה. קבלו טיפים שיעזרו לכם להימנע מטעויות ולמצות את מקסימום הפוטנציאל של המשאב האנושי שלהם.
כך ניתן להתמודד עם "סכנת" השעות הנוספות בעבודה
כל ארגון שפועל במשמרות, שעות פעילות ארוכות או תקופות של עומס עבודה כבד, יודע שאת השעות הנוספות צריך לנהל בחוכמה. קבלו טיפים חשובים שיסייעו לכם לתכנן מדיניות שעות נוספות שתצמצם עלויות ותקטין את הסיכון שבפגיעה בבריאות העובדים, בבטיחותם ובתפוקות שלהם.

לקבלת הצעה

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

רגע לפני שאתם הולכים

הכירו את Synerion 100

חבילה משולבת לחשבות שכר ופתרונות ניהול משאבי אנוש ונוכחות, לחברות עד 100 עובדים