יותר מחצי מיליארד חברים בלינקדאין – הצצה לעתיד

דקות 5 | 3 במאי 2017
תמונת אווירה: לינקדאין מכריזה: עברנו את רף 500 מיליון חברים

שתף:

לינקדאין מכריזה: עברנו את רף 500 מיליון חברים

לינקדאין הודיעה לפני מספר ימים, בפוסט בבלוג שלה, כי עברה את אבן הדרך של 500 מיליון חברים מ- 200 מדינות.
בלינקדאין למעלה מ- 10 מיליון הצעות עבודה, יותר מ- 9 מיליון ארגונים, ובראש המובילים במספר ה- connections נמצאים אנשי משאבי אנוש.
אין ספק שאבן דרך זו מהווה מפגן עוצמה של הרשת החברתית המקצועית, שעדיין לא מלאו לה 15 שנה.
זה לא שהכל ורוד. עפ"י דוחות, רק 1 מתוך 4 חברים נכנס בפועל לרשת בכל חודש.
יתכן שמתחיל שיפור במגמה, בעיקר בזכות עליה בצריכת התכנים שמציעה הרשת – למעלה מ- 100,000 פרסומים מדיי שבוע.
מבלי שניתן ל"פרטים הקטנים" לקלקל לנו את התמונה, אין ספק שלרשת יש ערך עצום. זו הרשת החברתית בה יש יותר משתמשים בגלאי 30-49 מאשר בגלאי 18-29, ו- 32% מהמועסקים חברים ברשת.
לא סתם רכשה מיקרוסופט את הרשת בשנה שעברה, תמורת 26.2 מיליארד $, כשהיא גוברת על מתחרים כמו Salesforce ו- Google.
בקיצור, נכון לעכשיו, אין קהילה מקצועית אחרת בסדר גודל כזה, כאשר לכל משתמש יש כ- 700 קשרים בממוצע.

מבט קצר לעתיד הרשת

אז מה מצפה לנו, עכשיו כאשר יש ללינקדאין יתרון לגודל ו"אבא" עם כיסים עמוקים?
הכרזות והשקות אחרונות של לינקדאין נותנות לנו רמזים לעתיד:

  • עיצוב חדש – בינואר השיקה לינקדאין את ממשק המשתמש החדש שלטענתה הוא נקי ואינטואיטיבי יותר, עוזר למשתמשים ליצור connections חדשים ומסייע להם למצוא את המידע החשוב להם.
    יש משתמשים שיחלקו על כך, בעיקר המגייסים שעשו שימוש מאסיבי בממשק החיפוש שנעלם בפורמט התצוגה החדש.
  • תכנים – לינקדאין הוסיפה ל- Feed שלה Trending Storylines שמציף שיחות של אנשים שמעניינים אותנו ומסייע לנו כמשתמשים למצוא חדשות, לנהל שיחות ולשתף ברעיונות.
    כך אנו יכולים להתמקד בעדכונים חדשים של חברים ופחות להיתקל בעדכונים שכבר ראינו בעבר, או שאינם רלוונטיים עבורנו.
  • פרסום מתקדם במובייל – לינקדאין רוצה לתפוס נפח גדול יותר של פרסום ברשת. במובן הזה, היא מנהלת משחקי חתול ועכבר עם פייסבוק.
    כידוע בפרסום ברשת, יחס ההמרה הוא זה שקובע. אבל כל מי שניסה באמצעות המובייל, למלא טפסים בדפי נחיתה של מפרסמים, יודע שזה מייגע ולכן יחס ההמרה הוא נמוך.
    החודש השיקה החברה את LinkedIn Lead Gen Form. כאשר משתמש מקליק על מודעה, כל הפרטים בטופס מוזנים אוטומטית מתוך הפרופיל שלו וכל שנותר לו הוא ללחוץ על כפתור ה"שלח".
    זהו כלי שאנשי מש"א ומגייסים בפרט, יוכלו ליהנות מיכולותיו.
  • אינטגרציה עם מוצרים ושירותים של מיקרוסופט – לינקדאין הופכת להיות מחולל לידים ומנוע גיוס עובדים עבור מוצרי מיקרוסופט כגון Dynamics 365 המאפשר לאנשי מכירות ומגייסים, גישה לבסיס נתונים של יותר מחצי מיליארד משתמשי לינקדאין.

…וזה רק קצה הקרחון. הרכישה ע"י מיקרוסופט וחציית הרף של חצי מיליארד משתמשים, הם עוד שלב באבולוציה של זירת גיוס העובדים. למרות שגם בעת הרכישה ע"י מיקרוסופט, דבקה לינקדאין בחזון "ליצור הזדמנויות כלכליות לכל עובד בעולם", זו כבר מזמן לא תחרות מול אתרי דרושים למיניהם, אלא משחק במגרש של ענקים כמו מיקרוסופט, גוגל ופייסבוק.

הצטרפו לשיח המקצועי הכולל עדכונים, חדשות וקהילת מומחים מעולם משאבי האנוש והטכנולוגיה – בקבוצת הלינקדאין שלנו!

תמונה מתוך הפוסט של לינקדאין

שתף: