חברות יודעות כיום את כל מה שצריך לדעת אודות הלקוחות שלהן, ולא יחסכו כל מאמץ על-מנת שתהייה להם חוויית לקוח טובה ובעלת משמעות.
הן ממפות את כל שלבי האינטראקציה של הלקוח עם החברה, בכדי לגלות היכן הוא עלול להיתקל בקשיים או עיכובים שיגרמו לו לנטוש ולא לבצע רכישה.
מנהלים רבים מסכימים על כך שחוויית הלקוח היא הבסיס להצלחה בשיווק ומכירות. חברות ברחבי העולם משקיעות ביליון דולר בשנה בנושא.
אז למה רק 5% מהמנהלים משקיעים בהבנה של מה שהעובדים שלהם עושים ומדוע? למה כל כך מעט מושקע בחוויית עובד?
בהקשר זה, כדאי לכם גם לקרוא את הפוסט שלנו על החשיבות של ההשקעה בחוויית העובד ואיך היא מתורגמת למספרים, ולהתייעלות ולרווחיות.
דיאנה דוסיק, בהרצאה של 10 דקות ב- TED, מציעה לעשות תהליך מיפוי דומה מול העובדים, על-מנת לנתח היכן הם נתקלים בבעיות וממה הם מוטרדים.
המתודולוגיה שמציעה דוסיק, יכולה לתת מענה לשאלות של מנהלי HR כגון: "כיצד לשפר מחוברות עובדים?" "איך להגביר מוטיבציה ולשפר ביצועים?" ועוד…
שווה צפייה
האם גם אתם משקיעים בחווית עובד? אם כן, שתפו אותנו וספרו לנו כיצד.
אנו מזמינים אתכם להצטרף לשיח המקצועי הכולל עדכונים, חדשות וקהילת מומחים מעולם משאבי האנוש והטכנולוגיה – בקבוצת הלינקדאין שלנו!
Photo Credit: TED
למה מנהלים מובילים מוכנים שהטאלנטים הכי מבריקים שלהם יעזבו
דקות 5|
2745