4 דרכים למשוך את הטאלנט… בעזרת סרטוני וידאו

דקות 5 | 20 באוקטובר 2014
וידאו

שתף:

בפוסט "הקרב על הטאלנט – מהלך יצירתי במיוחד" למדנו כיצד החברות המתקדמות בעולם, אלו שזקוקות לכישרונות הטובים ביותר בשוק, עושות שימוש בסרטוני וידאו לטובת משיכת טאלנטים לשורותיהם.
בפוסט הזה נציג 4 דרכים פרקטיות בהם ארגונים יכולים להשתמש במדיום הוידאו, בכדי למשוך את המועמדים והכישרונות המתאימים והטובים ביותר עבורם:

יצירת סרטון וידאו לגיוס עובדים

ארגונים משתמשים בסרטוני וידאו בכדי לספר על משרה פתוחה למחפשי עבודה. מה ההיגיון?
– אם אתם רוצים מועמדים יצירתיים ויוצאי דופן, אתם צריכי לפעול במקומות יוצאי דופן, ומעבר לכלי עבודה הרשמיים.
בסרטון מסוג זה יש להציג את המשרה, לתת מידע למועמדים ולהסביר על המשימות והיכולות שדורשת המשרה. כדאי להיות קצת שובב, להפגין רוח קלילה ולשמור על אורך סרטון קצר.

יצירת סרטון המציג את התרבות הארגונית

התרבות הארגונית של החברה יכולה למשוך כישרונות מתאימים חברתית, כאלו שיקלטו בסביבה חברתית המתאימה להם.
נצלו את היכולת של הסרטונים להעביר את המסר! קחו את המצלמה והסתובבו במשרדים. צלמו יום טיפוסי, אירועים מיוחדים, ואפילו סיעור מוחות.
סרטון וידאו כזה, יכול לסייע לארגון להציג את התרבות הארגונית שלו, ועל הדרך גם להגביר את הנוכחות של החברה.

הזמנת מועמדים להשתתף בראיון וידאו

ראיון הווידאו הוא דרך יעילה כדי ליצור קשר עם מועמדים, לא משנה כמה רחוק הם גרים.
ראיון וידאו חד כיווני – בו מועמדים עונים על שאלות בתשובות וידאו קצרות, מאפשר למראיין לבחון מספר רחב מאד של מועמדים. בנוסף, שימוש בראיון וידאו יכול לחסוך זמן בתהליך הגיוס, שכן ניתן לסנן במהירות מועמדים לא מתאימים.
בקרב על הטאלנט לא כדאי להיות כבולים למחסומים גאוגרפיים – ראיון וידאו בהחלט יכול לסייע בכך.

עודדו יישומים יצירתיים

לפעמים, שווה לעודד מועמדים להיות יצירתיים. הנה רעיון מעניין: בקשה רשמית מהמועמדים להקליט בעצמם סרטון, בו הם מציגים את ההישג בו הם הכי מתגאים. כשהארגון מעודד שיטות יצירתיות, הוא צפוי למשוך מועמדים יצירתיים, ולהציג את עצמו ככזה.
שימוש בכלים אינטרנטיים-פופולריים מאפשר היכרות ובחינה של מגוון רחב של מועמדים כישרוניים. בעולם סרטוני הווידאו של היום (יוטיוב, וימאו וכו'), טכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מעולם משאבי האנוש והיא מסייעת להבטיח שאתם מושכים את הכישרונות הטובים ביותר לארגון – ומנצחים בקרב על הטאלנט.
מה דעתכם? האם מדיום הוידאו ברשת יכול לסייע לארגונים למשוך את הכישרונות המתאימים להם? האתם אם מכירים דרכים נוספות לעשות את זה? אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הלינקדאין המקצועית שלנו – ולהגיב!

שתף: