הטאלנט
לא פעם ולא פעמים כתבנו והעמקנו, כאן בבלוג, במושג הכל-כך משמעותי – "טאלנט". ראינו עד כמה הוא חשוב לארגון, הבנו עד כמה הוא נחוץ דווקא בתקופה בה התחרות בין הארגונים היא כה עזה ולמדנו כיצד ניתן לטפח אותו גם בתקופות מיתון.
המאבק על הטאלנט
במטרה למשוך את הטאלנט הארגונים יכולים לפעול בכמה דרכים – הם יכולים להציע שכר גבוה יותר, תנאים טובים יותר, סביבת עבודה נעימה וחברותית ואתגרים המשמעותיים להמשך הקריירה של הטאלנט.
לעיתים, במטרה למשוך את תשומת ליבו של הטאלנט ולהראות לו עד כמה כדאי ונעים לעבוד דווקא בחברה מסויימת, מפיקה אותה חברה סרטון תדמיתי בו עובדי הארגון מתארים את היתרונות שבארגון שלהם.
הנה סרטון לדוגמה מחברת Google המנסה למשוך אנשים מוכשרים לסניף גוגל בוורשה:
אבל יש דרך יצירתית יותר…
שימו לב לסרטון חדש שהוציאה חברת Dropbox. דרופבוקס היא חברה צעירה שהוציאה אפליקציה (שהפכה ללהיט), המאפשרת לכל בעל סמארטפון לנהל ולאחסן קבצים בשירות ענן שהינו נוח במיוחד וזמין מכל מקום. גם Dropbox וגם Google נאבקות (יחד עם חברות טכנולוגיות נוספות רבות) על מיטב המוחות והכישרונות בעולם הטכנולוגיה.
קחו 2 דקות וצפו בסרטון הבא שהפיקה החברה:
צפיתם בסרטונים? – ספרו לנו מה דעתכם: איזה סרטון לדעתכם מצליח ל"צייר" את התרבות הארגונית שלו כמושכת יותר? האם אתם מכירים דרכים נוספות ואולי אף יעילות יותר בהן חברות יכולות למשוך אליהן טאלנטים?
אתם מוזמנים גם להצטרף לקבוצת הלינקדאין המקצועית שלנו שם תוכלו לפגוש קהילה רחבה של אנשי מקצוע בתחום ה- HR!