פייסבוק מכריזה על כלי לחיפוש משרות – בקרוב גם בישראל

דקות 5 | 6 במרץ 2018
לוגו פייסבוק

שתף:

בשבוע שעבר הכריזה פייסבוק על הכלי החדש לחיפוש משרות, שיתחיל לפעול בקרוב ב- 40 מדינות, כולל ישראל.
הפלטפורמה תאפשר לחברות ועסקים קטנים לחבור למחפשי עבודה, במיקום הרלוונטי מבחינתם.
לפני מספר חודשים דיווחנו לכם על ההכרזה של גוגל על מנוע חיפוש המשרות שלה, שטרם הגיע אלינו, כך שנראה שפייסבוק, לינקדאין וגוגל, נכנסים במלוא המרץ לזירה הזו.
יהיה מעניין…
הכלי החדש עליו הכריזה פייסבוק, מבוסס על פלטפורמת Facebook Jobs שהחלה לפעול בצפון אמריקה לפני כשנה.
לפי הדיווחים, רבע מהמשתמשים הבוגרים בארה"ב חיפשו או מצאו משרות באמצעות פייסבוק.

איך זה עובד מבחינת המעסיקים?

https://www.facebook.com/facebook/videos/10157147673511729/

מעסיקים יוכלו באמצעות הדף העסקי שלהם ובאמצעות אפליקציה במובייל, לפרסם ולהפיץ מודעות דרושים.
המודעה תכלול את פרטי המשרה: שם, תיאור, סוג (מלאה, חלקית, התמחות וכד'), שכר ועוד.
המודעה תופיע במקומות רבים בפייסבוק, בין השאר בדף העסקי, ב- Marketplace, ב-Jobs וב- News Feed, שם ניתן יהיה לקדם אותה על-מנת שתגיע למועמדים המתאימים.
כמו כן, ניתן יהיה לנהל את הפניות שהגיעו ממועמדים, לתקשר איתם, לתאם ראיונות עבודה ולשלוח תזכורות באמצעות המסנג'ר.

איך זה עובד מבחינת מחפשי עבודה?

https://www.facebook.com/facebook/videos/10157147675716729/

מועמדים יוכלו למצוא משרות מתאימות להם, באמצעות facebook.com/jobs ובחירה ב- Jobs ב- Explore, בהקלקה על אייקון Jobs ב- Marketplace, או בלשונית ה- Jobs בדף העסקי, גם באמצעות הסמארטפון.
לאחר שימצאו משרה אליה ירצו להגיש מועמדות, יוכלו לערוך פרטים אישיים, מידע מתוך ההיסטוריה התעסוקתית בפרופיל שלהם, ומידע נוסף מחשבון הפייסבוק, ולשלוח אותו למעסיק הפוטנציאלי לאחר העריכה.
אז תיפתח שיחה עם הדף העסקי באמצעות המסנג'ר, שתאפשר קשר ישיר בין המועמד לחברה, ותאשר שהמידע נשלח התקבל.
המעסיק הפוטנציאלי יוכל לראות רק את המידע שהמועמד בחר להעביר, כמו גם את המידע הפומבי הזמין בפרופיל הפייסבוק שלו.
בנוסף, יוכל המועמד להירשם לקבלת התראות אודות משרות רלוונטיות חדשות שמתפרסמות.

אנו מזמינים אתכם להצטרף לשיח המקצועי הכולל עדכונים, חדשות וקהילת מומחים מעולם משאבי האנוש והטכנולוגיה, בקבוצת הלינקדאין שלנו!

שתף: