לינקדאין: 5 טיפים חשובים לקידום הפרופיל שלכם

דקות 5 | 7 באוקטובר 2015
LinkedIn

שתף:

אנו חוזרים לא מעט לסקר את המתרחש ברשת החברתית-המקצועית, לינקדאין, ויש לכך סיבה טובה. לינקדאין ממצבת את עצמה באופן כמעט בלעדי כבית הטבעי לכלל הגולשים בעולם המבקשים להגדיל את רשת הקשרים המקצועית שלהם, לחפש עבודה חדשה, למצב את עצמם טוב יותר ולהיחשף למגמות ותובנות מהאנשים המובילים בתעשייה.
הפעם, נסקור 5 טיפים שחשוב שנכיר ככאלו שעושים שימוש בלינקדאין, קל וחומר, כמעסיקים ואנשי משאבי אנוש:

  1. תמונת הפרופיל הנכונה: הרושם הראשוני של גולשים שונים שנתקלים בנוכחות שלכם בלינקדאין נוצר ממבט חטוף בתמונת הפרופיל שלכם. תמונה שלא משדרת אופי מקצועי (לדוגמה: תמונה בה אתם מוציאים לשון למצלמה), היא תמונה שפוגעת באופן בו נתפס הפרופיל שלכם. שימו לב שגם פרופיל ללא תמונה פוגם ברושם הראשוני.
  2. להיות אקטיבי: יש לכם פרופיל בלינקדאין ואתם לא עושים שום פעילות יזומה? צפו למעט מאד אנשים שיגיעו ויסקרו את הפרופיל המקצועי שלכם. ״פעילות יזומה״ היא כל שיתוף של תוכן מקצועי, כתיבת תגובות בשיח רלוונטי וחברות בקבוצות לינקדאין.
  3. שגיאות כתיב: אין באמת צורך לפרט – כתיבה הכוללת שגיאות, הן בתיאורי הניסיון המקצועי שלכם והן בעדכונים שאתם מפרסמים, תהרוס את התדמית המקצועית שאתם רוצים לשדר.
  4. לא להתבלבל עם פייסבוק: גם פייסבוק וגם לינקדאין הינן רשתות חברתיות. עם זאת, אחת משוחררת, פתוחה וכוללת הרבה ״פאן״ והשנייה מעונבת, מקצועית ומאופקת. דוגמה מצוינת להדגמת ההבדל בין השתיים הינה שיתוף תמונות מהחופשה האחרונה שלכם. בעוד בפייסבוק זה מובן וטבעי, הרי שבלינקדאין זה ישדר את המסר הלא נכון.
  5. התעלמות מה- Summary: לכל חשבון לינקדאין קיים סעיף בו ניתן להכניס פיסקה קצרה המתארת אתכם הניסיון שלכם בתמצות – אל תוותרו עליה. פיסקה זו יכולה לתת מושג טוב מאד על היכולות שלכם ולמשוך גולשים רבים יותר להמשיך ולהסתכל לעומק הפרופיל שלכם.

אהבתם את הפוסט? חושבים שיש עוד פעילויות שאסור לעשות בלינקדאין? ספרו לנו בקבוצת הלינקדאין המקצועית שלנו!

שתף: