חלל ארגוני ״צעיר״: כך תעשו את זה נכון

דקות 5 | 4 בנובמבר 2015
משאבי אנוש

שתף:

נראה כי יותר ויותר ארגונים מגלים רצון להשקיע בעיצוב החלל הפיזי של הארגון. האופן בו ענקיות היי-טק או חברות סטארט-אפ צעירות מעצבות את סביבת העבודה שלהן, בסגנון המקרין רעננות וייחודיות, תופס תאוצה ומתחיל להתפשט לאט לאט גם לחברות נוספות.
אי אפשר לטעון שהמגמה הזו מפתיעה. החלל המשרדי מהווה הזדמנות מצוינת לבטא את החזון, כמו גם את ערכי החברה.
עם זאת, יש לנצל את סביבת העבודה באופן חכם, כך שלא נמצא את עצמנו עם עיצוב המרגיז את עובדי הארגון.
אז איך עושים את זה נכון?
לא להשתולל עם הלוגו, לשתף את העובדים ולתת ביטוי לחזון וההיסטוריה הארגונית – רווית גופמן, הבעלים והמייסדת של משרד Gofman Creative ומומחית מיתוג, מסבירה בכתבה מרתקת במיוחד במדור קריירה ב-YNET איך גם הארגון שלכם יכול ״לעשות את זה נכון״.
מה דעתכם?

  • האם נתקלתם בעיצוב משרדי שהרגיז אתכם? (בין אם כמבקרים או כעובדים)
  • האם מניסיונכם חלל משרדי ״צעיר״ יותר אכן משפיע לטובה על עובדי הארגון?
  • האם לדעתכם יש ROI ברור להשקעה בעיצוב מיוחד לארגון?

עכשיו תורכם – אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הלינקדאין המקצועית שלנו ולשתף כמעט 900 מומחים מתחום משאבי האנוש בידע ובתובנות שלכם!

Photo Credit: Keyser, Flickr CC

שתף: