נושא הכישרונות הארגוניים (ה"טאלנט") הוא נושא חשוב אותו אותו סקרנו מספר פעמים, אבל לשמוע את מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה גוגל, מדבר על חשיבות הכישרונות בארגון, זו סיבה מצוינת לחזור לנושא פעם נוספת.
"פעם התמקדנו יותר בתארים וציונים. מאז הבנו שאנשים מצטיינים בהרבה דרכים", כך אומר מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל בראיון מרתק לעיתון כלכליסט.
בראיון, שהתקיים לרגל בחירת חברת Google במקום הראשון בדירוג המעסיקים הנחשקים של כלכליסט והמכללה למינהל ונערך בקרב סטודנטים, מספר ברנד גם על הקשר בין הצלחתם של ארגונים לשביעות רצון העובדים: "מחקרים שעשינו בעצמנו בארץ ושעשו במקומות אחרים בעולם מראים התאמה בין הצלחה של ארגונים לשביעות הרצון של עובדיהם. גם ראינו שיש קשר ישיר בין מידת שביעות הרצון של העובד למשך התקופה שהוא נשאר במקום העבודה".
ברנד ממשיך ומפרט: "ארגון שרוצה להצליח חייב להתמקד בשביעות הרצון של עובדיו, זה הדבר הנכון והכי משתלם לארגון. לנו בגוגל אין מונופול על ההבנה איך הופכים עובדים לשבעי רצון, אבל אנחנו עובדים מאוד קשה כדי להבין את זה. אנחנו עושים הרבה מחקרי עומק עם העובדים כדי להבין מה הם רוצים".
"כסף" לא שווה "שביעות רצון", מכריז מנכ"ל גוגל בראיון ומסביר שדווקא המשמעות שאנשים מוצאים בעבודה שלהם והחופש ללמוד ולהתפתח הם המפתחות לשביעות הרצון.
מה דעתכם, האם מניסיונכם אתם מסכימים עם הדברים שנאמרו? הצטרפו אלינו לקבוצת מומחי משאבי האנוש שלנו בלינקדאין וספרו לכולנו.
לראיון המלא עם מנכ"ל גוגל
למה מנהלים מובילים מוכנים שהטאלנטים הכי מבריקים שלהם יעזבו
דקות 5|
2745