אם עד היום השתמשתם ברשתות החברתיות רק בשביל לשתף תמונות של חתולים, אתם מפספסים את הפוטנציאל!
סקר חדש של חברת סינריון בשיתוף פורטל HRus, שנערך בקרב כ-370 אנשי משאבי האנוש, מעלה כי למעלה מ-75% מהארגונים במשק משתמשים ברשתות החברתיות בתהליכי גיוס עובדים.
הסקר בדק את השימושים ברשתות חברתיות בתהליך: איתור מועמדים, פרסום משרות, בדיקות רקע אודות מועמדים ומיתוג מעסיק.
שלושת הענפים המובילים, עם השימוש הרב ביותר ברשתות חברתיות לצורך גיוס כוח אדם הם:
- ענף ביוטק ופארמה – 100%
- הייטק ותקשורת – 95.7
- פיננסים – 80%
ואיזו באיזו מבין הרשתות החברתיות עושים הארגונים את השימוש הרב ביותר לצורך גיוס עובדים?
המובילה בתהליכי גיוס (ובאמת שאין כאן הפתעה), היא הרשת החברתית-מקצועית לינקדאין – עם 66% מהארגונים שעושים בה שימוש במידה בינונית ומעלה.
אחריה, ובסדר יורד: פייסבוק (51%), פורומים מקצועיים (41%) ולבסוף YouTube וטוויטר, עם פחות מ- 10%.
אז… המספרים שכנעו אתכם לעשות שימוש מושכל ברשתות החברתיות? נהדר.
אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא את הכתבה המלאה שהתפרסמה ב YNET בעקבות הסקר הכוללת, בנוסף לממצאים המרתקים הללו ונוספים, גם 12 טיפים מעולים לשימוש נכון במדיה החברתית.
מה דעתכם? האם אתם עושים שימוש במדיה החברתית לצורך גיוס עובדים או מציאת עבודה? – אתם מוזמנים להגיב בקבוצת הלינקדאין המקצועית שלנו!