סיקרנו כאן בעבר תובנות מרתקות במיוחד על עולם משאבי האנוש מענקיות הטכנולוגיה אפל ו-גוגל. הפעם, זכינו להצצה חשובה מאד על תכונות חיוביות בולטות בקרב מנהלים מוצלחים, כפי שמזהים אותם במחלקת משאבי האנוש של הרשת החברתית-המקצועית LinkedIn.
פט וודרס (Pat Wadors) מנהלת משאבי האנוש של LinkedIn (שנרכשה בשבוע שעבר ע״י חברת מיקרוסופט), חושפת בראיון ל-Business Insider שבע תכונות בולטות אותן היא מזהה בקרב המנהלים והמנהלות הטובים והטובות ביותר בלינקדאין:
- תמיכה בהתפתחות המקצועית של הכפופים להם: מנהלים טובים במיוחד משקיעים מאמץ, זמן והכוונה בטיפוח הכפופים להם. כל הזמן.
- הם בוחנים באופן מתמיד את הביצועים שלהם: המנהלים לא מחכים לשיחת המשוב השנתית או החצי שנתית, הם מעניקים משוב תמידי לכפופים להם. ״שיחת המשוב לעולם אינה יכולה להיות הפתעה״ מסבירה וודרס, ״שיחות אלו צריכות להיות דווקא משעממות במיוחד״.
- הבהרת ציפיות: הכפופים למנהלים אלו יודעים תמיד מה מצופה מהם. המנהלים מצידם לא מעבירים ״רשימת משימות״, אלא דואגים להעביר הכל בדיון ובאופן פתוח.
- אימוץ מנטליות יזמית: המנהלים הטובים מעבירים לכפופים להם באופן עקבי את המסר כי יש לשאוף לדרכים טובות יותר לקיים את המשימות, וכי יש לקחת יוזמה ולנסות דרכים חדשות. תמיד.
- הם מעודדים לקיחת סיכונים באופן מחושב: התרבות הארגונית בלינקדאין, מסבירה וודרס, מיישרת קו עם ההתייחסות הרווחת בסיליקון וואלי שאין להתייחס לכישלון באופן שלילי, אלא כניסוי שנכשל. ניסוי שנכשל תמיד אפשר לתקן, לשפר ולהמשיך ולהשיג את התוצאה הרצויה.
- מסבירים את הכיוון בו הולכת החברה שלהם: מאפיין נוסף שבולט אצל מנהלים אלו היא שהם מתקשרים את מטרות הארגון באופן עקבי לצוותים שלהם, ומסבירים להם כיצד העבודה שלהם עצמם משתלבת במטרות העל של החברה.
- ״נאה דורש נאה מקיים״: הם לא רק דורשים מהכפופים להם – הם גם דורשים מעצמם. כל הזמן.
אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הלינקדאין שלנו!
שתפו אותנו במאפיינים שאתם זיהיתם ככאלו שבולטים אצל המנהלים והעובדים הטובים ביותר בהם נתקלתם.