רייד הופמן, מייסד לינקדאין, עם 2 תובנות מעניינות

דקות 5 | 9 בספטמבר 2014
לינקדאין

שתף:

בתקופה זו, של רשתות חברתיות, טכנולוגיה, ושוק שהופך לתחרותי יותר ויותר, מעניין לקבל זווית ותובנות ממנכ"לים שעברו כברת דרך משמעותית – כאלו שיכולים באמת להעניק תובנות עמוקות יותר על עולם העבודה.
אחד מאותם מנכ"לים הוא רייד הופמן, מייסד ויו"ר לינקדאין ומי שעומד בראש מספר חברות סיליקון ואלי, הנמצאות כיום בצמיחה מהירה.
חלק מהתובנות שלו ניתן למצוא בראיון מיוחד שנתן לאתר Forbes, ליקטנו עבורכם שתי תובנות מעניינות מתוך הראיון:

  1. מנהל ישיר – נקודת ההשקה הקריטית ביותר: הופמן, שכתב את הספר The Alliance: Managing Talent in the Networked Age, נוגע בנקודה חשובה במיוחד בעולם משאבי האנוש: "מחקרים מראים באופן עקבי כי הגורם החשוב ביותר באושר ובשביעות הרצון של העובדים, הוא טיב היחסים של העובד עם המנהל הישיר שלו. זה לא משנה כמה הטבות חברה מעניקה לעובדים, או כמה העיתונאים משבחים את הארגון בתקשורת, אם הבוס שלך מתייחס אליך רע, אתה לא תהיה מאושר". כלומר, גם אם הארגון נפלא והשכר מספק, מערכת יחסים לא בריאה עם הבוס הישיר – תוביל לעזיבת העובד.
  2. יחסי עובד-מעביד כברית הדדית: כשמו של הספר שכתב ("הברית"), טוען הופמן שיחסי עובד-מעביד נמצאים היום במעין מצב של "ברית". כל עוד ששני הצדדים רואים ערך בברית, הם ישקיעו אחד בשני. זה בדיוק המצב אליו צריך לשאוף הארגון: "בעידן הרשתות והאינטרנט, האנשים וקשרים שלהם הם באמת הנכס החשוב ביותר שלך כארגון. הדרך לשגשוג עוברת דרך אימוץ ההבנה כי אתה צריך להשקיע בעובדים שלך, כך שהם יוכלו לראות בך (הארגון) בעל ברית, ולהשקיע בך בחזרה."

אם יש לכם שעה פנויה, אתם מוזמנים גם לצפות בראיון ארוך (אך מרתק!) שנערך עם רייד הופמן, יחד עם ג'ף ויינר (מנכ"ל לינקדאין) אודות הספר והניסיון המשותף שלהם בניהול עובדים וארגונים:

מה דעתכם? האם תובנות אלו של רייד הופמן תואמות לניסיון שלכם מעולם העבודה? הצטרפו לקבוצת הלינקדאין המקצועית שלנו – ולהגיב!

שתף: