הרשת החברתית המעונבת, לינקדאין, מלאה בתכנים מקצועיים נהדרים שאנשים מעולים מהתעשייה יוצרים או משתפים. יצאנו לסיור קצר וחיפשנו את המאמרים והתובנות שאתם שיתפתם וקבצנו אותם עבורכם כאן לפוסט אחד.
- נירית כהן (שהופיעה שבוע שעבר בפוסט ״קריירה אחת, או ניהול מספר קריירות במקביל?״) מתארת בכתבה חדשה שפרסמה ב״גלובס״ את סוגי האנשים שאתם צריכים ברשת שלכם. מה דעתכם?
- מיכאל שורץ מסביר את מודל הניהול ״ערך-קושי״, על פיו ניתן לסווג משימות שונות ע"פ מידת הערך שכל משימה מוסיפה לארגון לעומת רמת הקושי בביצוע אותה משימה. שווה קריאה.
- מי האחראי על ניהול התקשורת הארגונית? רחל אפרים התחילה דיון מרתק בנושא, שווה לעקוב ולהצטרף.
- רפי אפלר, אותו ארחנו לפוסט אורח: ״משבר הטאלנט 2020 ‒ האם אתם נערכים?״, פרסם בלינקדאין את הפוסט דרוש: ארגון עם ראש פתוח בו הוא תוהה כיצד אין ארגון אחד שמעסיק את בני דור הבגרות המאוחרת תחת מדיניות ארגונית ברורה של העסקה רבגונית. פוסט מצוין ומעורר מחשבה.
- מיתוג ביריד תעסוקה? מסתבר שיש קשר. רז מצנע מתאר את חוויותיו מיריד התעסוקה שנערך באוניברסיטת תל אביב בסוף מאי.
- ו… אריק פוטשס משתף את הפוסט 4 דרכים בהם ארגונים מאמצים את תרבות הסטאטאפים במטרה למשוך את עובדי הדור הצעיר. (אנגלית)
לעוד תובנות ומאמרים מקצועיים – אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הלינקדאין המקצועית שלנו!
Photo Credit: Nan Palmero, Flickr CC