תפריט

לקבלת הצעה

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

פתרונות לחברות תקשורת

מעבר לקוחות קל יותר בין ספקי שירותי תקשורת, כניסה של השחקנים חדשים לתחום, רפורמות ורגולציות חדשות, הם רק חלק מהגורמים שהגדילו את התחרות בין חברות התקשורת. 

כאשר ללקוח יש מגוון אפשרויות בחירה, הבידול הוא שקובע. עם הפתרונות של Synerion יכולות חברות התקשורת לנהל באופן יעיל יותר את מערך העובדים על מנת לספק שירות איכותי, ולמקסם את יכולות ההון האנושי בכדי ליצור יתרון תחרותי. 
גיוס עובדים

חברות התקשורת מתאפיינות במערך גדול של עובדים, הן בתחומים הטכנולוגיים והן במרכזי שירות ענפים. מדובר במשאב אנושי צעיר ואיכותי, אך בעל ניידות גבוהה הגורמת לעלויות גיוס והכשרה יקרות וקושי בשימור העובד בארגון לאורך זמן.
פתרונות Synerion לחברות תקשורת מאפשרים קיצור משך זמן הגיוס תוך מיקסום ההתאמה בין כישורי המועמד לדרישות המשרה. זאת, על מנת להבטיח שמירה על מערך עובדים עם תפוקה גבוהה, תוך צמצום העלויות היקרות הנובעות מתחלופת עובדים.

שליטה בעלויות העבודה

ריבוי של עובדי שטח וכמות גדולה של עובדי משמרות, מחייב שליטה בזמן העבודה: סידור עבודהנוכחותהיעדרות ושעות נוספות.
מבדיקות להבטחת כיסוי הולם של כוח אדם למניעת איוש יתר או חסר, תוך הבטחת רמת השירות הנדרשת, ועד למעקב, עיבוד מדויק של שעות עבודה בפועל והכנת הנתונים לחישוב שכר, פתרונות Synerion מוודאים תשלום שכר מדויק, ומאפשרים שמירה על מסגרת תקציבית מוגדרת, ועמידה ביעדים עסקיים.

ראו גם את הפתרונות המשולבים שלנו לניהול שכר ונוכחות:

פתרונות Synerion לענף התקשורת – יתרונות עיקריים
  • מבט מקיף ומעמיק אודות זמינות, יעילות ועלויות כוח העבודה
  • עמידה בתקציב – תשלום מדויק עבור שעות עבודה שבוצעו בפועל
  • סידור עבודה על בסיס כישורים, זמינות וצרכי השירות המבטיח כיסוי הולם של כוח אדם ומונע איוש יתר או חסר
  • עמידה בתקנות ודיני העבודה ושכר, הסכמי העסקה אישיים והסכמים קיבוציים
  • צמצום עליות גיוס והכשרת עובדים באמצעות תהליך גיוס קצר ויעיל של העובדים המוכשרים והמתאימים ביותר לדרישות התפקיד.
פתרונות Synerion לענף התקשורת – תכונות עיקריות
  • תרגום הערכות עומס העבודה לדרישות כוח האדם ולסידור עבודה הכולל משמרות ומשימות עבור העובדים
  • השוואה בין הנוכחות בפועל לתכנון סידור העבודה, לאיתור וניהול חריגות
  • כלי גיוס וסינון המאפשרים התאמה מירבית בין דרישות משרה לכישורי מועמדים
  • שירות עצמי לעובדים ולמנהלים, על בסיס מנגנון הרשאות, המאפשר צפייה במידע בזמן אמת ומשפרים את התקשורת בנושאי סידור העבודה ובקשות היעדרות
  • לוח בקרה מרכזי (Dashboard), התראות והודעות יזומות, וכלי Analytics, מאפשרים ניתוח מגמות וזיהוי נושאים המחייבים התייחסות מיידית ובטווח הארוך. 

פתרונות התוכנה המתקדמים של סינריון בשירות חברות תקשורת

לקבלת הצעה

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

רגע לפני שאתם הולכים

הכירו את Synerion 100

חבילה משולבת לחשבות שכר ופתרונות ניהול משאבי אנוש ונוכחות, לחברות עד 100 עובדים