מעבר לקוחות קל יותר בין ספקי שירותי תקשורת, כניסה של השחקנים חדשים לתחום, רפורמות ורגולציות חדשות, הם רק חלק מהגורמים שהגדילו את התחרות בין חברות התקשורת.
חברות התקשורת מתאפיינות במערך גדול של עובדים, הן בתחומים הטכנולוגיים והן במרכזי שירות ענפים. מדובר במשאב אנושי צעיר ואיכותי, אך בעל ניידות גבוהה הגורמת לעלויות גיוס והכשרה יקרות וקושי בשימור העובד בארגון לאורך זמן.
פתרונות Synerion לחברות תקשורת מאפשרים קיצור משך זמן הגיוס תוך מיקסום ההתאמה בין כישורי המועמד לדרישות המשרה. זאת, על מנת להבטיח שמירה על מערך עובדים עם תפוקה גבוהה, תוך צמצום העלויות היקרות הנובעות מתחלופת עובדים.
ריבוי של עובדי שטח וכמות גדולה של עובדי משמרות, מחייב שליטה בזמן העבודה: סידור עבודה, נוכחות, היעדרות ושעות נוספות.
מבדיקות להבטחת כיסוי הולם של כוח אדם למניעת איוש יתר או חסר, תוך הבטחת רמת השירות הנדרשת, ועד למעקב, עיבוד מדויק של שעות עבודה בפועל והכנת הנתונים לחישוב שכר, פתרונות Synerion מוודאים תשלום שכר מדויק, ומאפשרים שמירה על מסגרת תקציבית מוגדרת, ועמידה ביעדים עסקיים.
ראו גם את הפתרונות המשולבים שלנו לניהול שכר ונוכחות:
- מבט מקיף ומעמיק אודות זמינות, יעילות ועלויות כוח העבודה
- עמידה בתקציב – תשלום מדויק עבור שעות עבודה שבוצעו בפועל
- סידור עבודה על בסיס כישורים, זמינות וצרכי השירות המבטיח כיסוי הולם של כוח אדם ומונע איוש יתר או חסר
- עמידה בתקנות ודיני העבודה ושכר, הסכמי העסקה אישיים והסכמים קיבוציים
- צמצום עליות גיוס והכשרת עובדים באמצעות תהליך גיוס קצר ויעיל של העובדים המוכשרים והמתאימים ביותר לדרישות התפקיד.
- תרגום הערכות עומס העבודה לדרישות כוח האדם ולסידור עבודה הכולל משמרות ומשימות עבור העובדים
- השוואה בין הנוכחות בפועל לתכנון סידור העבודה, לאיתור וניהול חריגות
- כלי גיוס וסינון המאפשרים התאמה מירבית בין דרישות משרה לכישורי מועמדים
- שירות עצמי לעובדים ולמנהלים, על בסיס מנגנון הרשאות, המאפשר צפייה במידע בזמן אמת ומשפרים את התקשורת בנושאי סידור העבודה ובקשות היעדרות
- לוח בקרה מרכזי (Dashboard), התראות והודעות יזומות, וכלי Analytics, מאפשרים ניתוח מגמות וזיהוי נושאים המחייבים התייחסות מיידית ובטווח הארוך.