תפריט

לקבלת הצעה

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

אבני דרך

עם למעלה משלושה עשורים של ניסיון במתן פתרונות לניהול כוח האדם והמשאב האנושי בארגון, Synerion, לביא טיימטק לשעבר, ממשיכה לצעוד עם המבט קדימה.

חלוצה בתחום ניהול זמן ונוכחות עובדים

1983. הכל התחיל מחזון של שני חברים צעירים ועמיתים לעבודה, אלי אבני וגיל יובל, אשר רצו להקים בית תוכנה המתמחה באיסוף נתונים בטכנולוגיות מתקדמות דאז, על מיקרו מחשבים.
עם שותף שלישי הם הקימו את לביא מחשבים שהייתה הראשונה בישראל ובין החלוצות בעולם בתחום פתרונות לניתוח שעות עבודה ונוכחות. לאחר לימוד מעמיק של התקשי”ר וחוקת העבודה, שמה לה החברה מטרה – לספק פתרונות תוכנה אמינים המאפשרים את הגמישות הנדרשת בשל מורכבות הנושא.
עם הפתרונות המתקדמים והייחודיים של אז, רכשה החברה את לקוחותיה הראשונים, ביניהם חברות כמו מתף – הבנק הבינלאומי, מוטורולה, מפעלי גרנות, מרכבים ועוד, הממשיכות להיות לקוחותיה לאורך כל השנים. מגוון המגזרים העסקיים להם נותנת החברה מענה, התרחב עם השנים והוא כולל: ייצור, מלונאות, בתי חולים, דיור מוגן ובתי אבות, ממשל ומוסדות ציבור, קמעונאות, פיננסים, טלקומוניקציה ועוד.
 

כניסה לשווקים בינלאומיים

1986. מעט חברות טכנולוגית ישראליות ייצאו את מוצריהן לשווקים בינלאומיים, כבר בשנת 1986. לביא מחשבים חברה לשותף עסקי, שהפיץ את מוצריה בקנדה. בהמשך נוספו מפיצים גם בארצות הברית, הולנד, אנגליה, דרום אמריקה, דרום אפריקה ועוד.

בשנת 2000 הוקמה חברת הבת TimeTECH Canada הפועלת בקנדה  ובארה”ב. באירופה ובדרום אפריקה, החברה ממשיכה לפעול באמצעות רשת של שותפים עסקיים.

פיתוח פתרונות חדשים לניהול משאבי אנוש

1998. שותפות חדשה בין לביא מחשבים לבין המחלקה העוסקת בפתרונות לניהול זמן בחברת קומטק, מקימה את חברת לביא טיימטק. שותפות זו נמשכה גם לאחר שקומטק נרכשה על ידי תי”ם, עד לשנת 2006, שבמהלכה, לאחר רכישת חלקה של תי”ם, הופכים המייסדים אלי אבני וגיל יובל למנכ”ל ומנכ”ל משותף של לביא טיימטק.

2006. עם השינוי באה גם רוח של התחדשות. בלביא טיימטק מזהים את הצורך בשוק ואת ההזדמנות בכניסה לתחום פתרונות לניהול המשאב האנושי. לביא טיימטק רוכשת תחילה מחברת SQLink את HumaNet, מערכת תוכנה לגיוס וניהול כוח אדם וזמן קצר אחר כך, מתחילה בפיתוח עצמי של פתרונות נוספים לניהול ההון האנושי.

Synerion – חברה ותיקה מתחדשת

2010. החברה מכריזה על תיק המוצרים החדש שלה שיאפשר לה להציע פתרונות מודולאריים ומקיפים, המגשרים בין פעילות כוח אדם שוטפת ובין ניהול יזום של ההון האנושי –  פתרונות המאפשרים לעסקים לעקוב, לנטר ולנהל באופן מקיף ויעיל את  מחזור חיי העובד בארגון.
עם הכניסה לתחום חדש של פתרונות, ומתוך אמונה בסינרגיה שנוצרת משילוב בין ביצועי העובדים לאסטרטגיה העסקית של הארגון מכריזה החברה על מיתוג חדש- Synerion.
2011 – Synerion רוכשת את ITR הקנדית והופכת בכך לספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה לפתרונות לניהול מערך העובדים (Workforce Management) בשוק הבינוני.

2020 – סינריון משיקה פתרונות משולבים לניהול שכר ונוכחות, לחשבי שכר בארגונים, כמו גם פתרונות הכוללים שירותי חשבות שכר ומערכות משולבות לניהול שכר, משאבי אנוש ונוכחות, לחברות עם 50 עובדים ומעלה.

2022 – סינריון נרכשת על-ידי מלם שכר והופכת לחברת בת.

Synerion ממשיכה לצעוד קדימה למימוש חזונה להיות חברה בינלאומית מובילה ומועדפת על לקוחותיה ועובדיה, במתן פתרונות ממחושבים לניהול ובקרת ההון האנושי. להוות אמת מידה בענף למצוינות ומקצועיות, תוך מתן שירות מעולה ללקוחותיה וסביבת עבודה מספקת ומעשירה לעובדיה.

רגע לפני שאתם הולכים

הכירו את Synerion 100

חבילה משולבת לחשבות שכר ופתרונות ניהול משאבי אנוש ונוכחות, לחברות עד 100 עובדים