שקיפות של כל המידע החשוב לכם במבט אחד
Synerion Direct – מערכת השירות העצמי (ESS/MSS – Employee Self Service / Manager Self Service) של Synerion מאפשרת גישה ישירה למידע, עדכון ותקשורת בין עובדים ומנהלים בנושאי: נוכחות, היעדרות, משימות, סידור עבודה ועוד.
מערכת שירות עצמי לעובדים ומנהלים – המידע שאתם צריכים בזמן הנכון
- התאמה מלאה לצרכי הארגון
- לוח בקרה מרכזי (Dashboard) להצפת נושאים שדורשים טיפול
- ניהול מבוקר של מערך העובדים באמצעות התראות והודעות יזומות המאפשרות זיהוי מוקדם של בעיות ונקיטת פעולה מתקנת
- ממשק משתמש חדשני ואינטואיטיבי לניווט קל בין יישומים לניהול נוכחות, היעדרויות, משימות, סידור עבודה ועוד
- חווית משתמש המעודדת את השימוש במערכת ומאפשרת הטמעה קלה בקרב המשתמשים
- מידע מדויק ותהליכי עבודה פשוטים ואוטומטיים לצמצום העבודה האדמיניסטרטיבית ולמניעת שגיאות כתוצאה מהזנת נתונים ידנית
- מידע זמין לתקשורת ישירה ומהירה בין עובדים למנהליהם, ללא צורך להמתין לקבלת מידע ו/או אישורים מגורמים נוספים.
מערכת שירות עצמי – תכונות עיקריות למנהל ולעובד
- גישה ישירה למידע מקיף ורלוונטי לעובדים ולמנהלים ויכולת עדכון מידע באופן עצמאי על בסיס מנגנון הרשאות, בקרה ואבטחת מידע
- המערכת מאושרות לדיווח למדען הראשי / הרשות לחדשנות, וכוללות את כל הדוחות הנדרשים עם חתימה דיגיטאלית.
- התראות פרואקטיביות על פי סדר עדיפויות
- ניתוח נתונים (Analytics), בנושאים כגון נוכחות והיעדרות, ניתוחים עפ”י סוגי שעות, עובד, מחלקה ועוד
- בקרת שעות נוספות ע”י המנהל ויכולת לדחות או לציין כמות חלקית של שעות נוספות המועברות לשכר
- תקשורת בין עובדים למנהלים בנושא היעדרויות: דיווח, בקשת היעדרות ואישור/דחיית הבקשה
- דיווחים יומיומיים אודות שגויים/חריגים למניעת צוואר בקבוק במחלקת השכר בסוף החודש
- תצוגות תכנון מול ביצוע במגוון נושאים כגון סידור עבודה
- יכולת ייצוא של דוחות וגרפים במספר פורמטים.