“הטמעת מערכת סידור העבודה, הייתה במטרה להפוך את תהליך התכנון למובנה ומסודר יותר, מראש. האתגר היה לרתום מנהלים ועובדים לתהליך ובהחלט נחלנו ניצחונות בנושא. מאז המעבר לתכנון סידור העבודה הממוחשב, כמות השינויים, הן מצד המנהלים והן מצד העובדים, פחתה משמעותית.
כל נושא השעות הנוספות מנוהל ומבוקר כיום. למנהלים יש תמונה ברורה לגבי כמות השעות הנוספות שביצעו העובדים שלהם, הם רואים בבירור את כמות השעות הנוספות שנוצלה, יכולים לברר סיבה לחריגות וכד’, ולבסוף להחליט מה לאשר ומה לעצור.
בסופו של התהליך, כל המידע מועבר בצורה מסודרת למחלקת השכר, לצורך חישוב נכון של המשכורות.
גם אני עושה שימוש בלוח הבקרה (Dashboard), המאפשר לי לזהות בקלות חריגות, התראות או כל נושא שמצריך את תשומת ליבי, כולל יכולת תחקור נתונים (Drill Down) ע”מ לזהות את שורש הבעיה. זאת ועוד, כיום אני יכול לדעת בקלות ובזמן אמת, מי נוכח, במקרה של מצב חירום.”
חסיק ברבר, מנהל משאבי האנוש, פלרם ישראל.
“הפתרונות החדשים של סינריון שינו את דפוסי החשיבה שלנו – מקבלת החלטות בדיעבד, להחלטות פרואקטיביות וריאקטיביות בזמן אמת.
מנהלי המחלקות הפכו לשותפים משמעותיים בקבלת ההחלטות – לא רק ניהול עובדים, אלא אחריות על עלויות העבודה ושורת הרווח הסופי.
הפתרונות עוזרים לנו למקסם את כוח האדם ביחס למטלות”.
שרון הוד, מנהל משאבי אנוש בכפר המכביה
“לסינכרון המלא בין יעדי הארגון ליעדים האינדיבידואליים של אנשי סודהסטרים, יש השפעות עצומות, עד לרמת הרווחיות של החברה.
אנשי הארגון פועלים באותו כיוון, חותרים לאותה מטרה ולא סוטים מן העיקר.
המנהלים מעידים על כך שהתהליך המובנה שאנו מקיימים מסייע להם לקדם את המטרות העסקיות”.
רונית שריג, מנהלת משאבי אנוש מטה ופיתוח ארגוני גלובאלי, SodaStream
“אנו פועלים בשוק התחרותי של ההייטק, בו האנשים שלנו הם הנכס החשוב ביותר, שהביא אותנו למעמד של החברה המובילה בתחומה. ניהול נכון של תגמולים ותמריצים מהווה כלי מרכזי המאפשר לנו למשוך לארגון את מיטב המוחות ולשמר אותם לאורך זמן”.
הבחירה במערכת Lumesse נעשתה מתוך מבט ארוך טווח על התפתחות הארגון. האפשרות להוסיף מודולים אינטגרטיביים למערכת ככל שצרכי הארגון יתפתחו, היוותה שיקול מרכזי בבחירה. “חיפשנו פתרון מקיף בגישה מודולרית – פתרון לטווח הארוך, שיגדל איתנו ואנחנו נגדל איתו”.
שלומית סמל, סמנכ”ל משאבי אנוש ב- Altair.
“רשת הריבוע הכחול חסכה למעלה מ- 2,000,000 ש”ח בשנה בעקבות המעבר לניהול אוטומטי של זמן ונוכחות עובדים באמצעות המערכת המרכזית של Synerion.”
משה שץ, ראש אגף משאבי אנוש – ריבוע כחול
“מאז שהתחלנו לעבוד עם המערכות של סינריון על-פי שילוב בין סידור העבודה לנוכחות בפועל, רמת הדיוק של חישובי השכר עלתה משמעותית. החיסכון בזמן כתוצאה מכך שאין צורך לחשב מחדש את השכר, צבירות ויתרות היעדרות, שיפר את היעילות ואפילו העלה את שביעות הרצון של העובדים. לעובדים שלנו יש כעת שקיפות לדוחות שלהם והם יודעים שהם מתוגמלים באופן מדויק והוגן”.
סנטיאגו רבליני, מנהל כספים ב- RAM.
“בחנו מערכות גיוס עובדים של מספר ספקים ובחרנו בזו של סינריון משום שהיתה היחידה שנתנה מענה מקיף ובשל לצרכינו, עם ממשק משתמש נוח וידידותי.
מערכת גיוס העובדים של Synerion נותנת מענה מלא לצרכי ניהול תהליך גיוס העובדים בויצו.
בזכות המערכת הצלחנו לקצר ולייעל את התהליך ובמקביל להעלות את איכות הגיוס.”
סיון רוזנברג, מנהלת גיוס, הדרכה ופיתוח ארגוני בויצו
“הבחירה בפתרונות בקרת הכניסה של סינריון היתה ברורה.
זו מערכת אמינה יציבה, הפועלת באינטגרציה למערכת הנוכחות.
אך מעבר לכך, מדובר בידע מקצועי המקיף וטיב השירות.”
ירון פורת, מנהל מערכות מידע, שרתון תל אביב
“המעבר למערכת Synerion Direct נתן לעובדים ולמנהלים כלי שליטה ובקרה בזמן אמת. הוא מאפשר להם שקיפות מלאה של הנתונים וחוסך עבורם את הפנייה אלינו, מחלקת משאבי האנוש וההמתנה למענה”.
צמצום מספר ההסכמים מאפשר ניהול פשוט ונוח, כולל יכולות מעקב ובקרה, ונותן אפשרות לשיבוץ לתוכנית עבודה, גם על ידי לגורמים אשר אינם מוסמכים לשנות הסכמי אב.
ההסכמים המוגדרים עד לרמת הפרטים הקטנים, והתנאים הספציפיים של כל עובד מאפשרים חישוב אוטומטי של השכר באופן המדויק ביותר.
שרי דוידוביץ – מנהלת מחלקה באגף משאבי אנוש, עיריית בני ברק
“התהליכים החדשים שהכניסה Synerion לארגון, החל מאיסוף אוטומטי של נתוני זמן העבודה, ועד לעיבודי ההכנה לשכר, הביאו לחסכון של לפחות 20% בזמן העבודה של הממונים, מחלקת השכר וגורמים נוספים המעורבים בתהליך.”
איאן מורטון, מנהל משאבי אנוש במפעל הייצור בטורונטו, Bemis Flexible Packaging.
“מצאנו לנכון להחליף את פתרון הנוכחות שפעל אצלנו כשנה בשל פונקציונאליות דלה וממשק משתמש מסובך.
המעבר למערכת הנוכחות של סינריון נעשה באופן מהיר ותוך התאמה לדרישות החוק.
המערכת בעלת פונקציונאליות עשירה הנותנת מענה גם למעקב וניהול היעדרויות, המתבצע כעת בהתאם לבנק יתרות ובהתאם לסוגי ההיעדרויות השונים.
הדוחות המובנים במערכת, כמו גם הדוחות החופשיים, מספקים לי ולהנהלה תמונה מלאה אודות נוכחות והיעדרויות עובדים.
מערכת השירות העצמי למנהלים ולעובדים הינה בעלת ממשק נוח ומאפשרת שקיפות, עדכון ומעקב מהיר.
כעת, לאחר למעלה משנה מהמעבר למערכת של סינריון, שביעות הרצון שלנו גבוהה ורמת השירות והתמיכה שאנו מקבלים ראויים לשבח.”
רוני משען, Quest Software
עיצוב: Tamar Lourie Branding & Design | קידום: Wisy
כל הזכויות שמורות SYNERION SYSTEMS LTD 2023
רגע לפני שאתם הולכים
הכירו את Synerion 100